9+3 hamileyim. Kronik sinüzitim var ve ne yaptıysam geçmedi. Günlerdir çok tıkanıyorum burun spreyi de kullanamıyorum ilaçta kullanamıyorum. Sadece okyanus suyu kullanıyorum onun da bir işe yaradığı yok. Başına gelen var mı nasıl atlattınız ? Lütfen yardımcı olun yorumlarınızı bekliyorum 🩷😘