Hivabozkurt yani bu aslında tamamen size ve bebeğinize bağlı bir durum . Ben kendi isteğim ve doktorumun da yönlendirmesiyle sezaryen oldum . Normalde adet sancısına bile dayanabilen biri değilimdir hastanelik olurum . Bu gözümü korkuttu , o anı yönetebilir miyim bilemedim bunu göze alamadım açıkçası. Dediğim gibi bu tamamen size ve bebeğe bağlı açıkçası