Rabia-93 22 haftalik hamileyim çok istiyorum 1 günlüğüne gitmeyi. Aranızda giden var mı bi sorun olur mu acaba ??
Es26 Rabia-93 biz yengemin hamile olduğunu bilmiyorduk ve hamamda bayılmıştı sonra hamile olduğunu öğrendik
Baby_B Rabia-93 Canim bizim devremülkümuz var gidicez ama termale girmicem Yani otele gidebilirsin ama termal alanlara girme tabi ki sakıncalı🥰 25+2deyim bende Ocak ayında gidicez
cakethesel Rabia-93 bence gitmeyin.termal yere genelde hastalığı,rahatsızlığı olanlar gidiyor o sıcak su onlara iyi geldiği için.onların girdiği suya girmeyin belki saçma bi düşünce ama🤷♀️
Tazeanne123456 Rabia-93 sıcak yerlerde enfeksiyona çabuk yakalanırsın rahim açılması genelde çok sıcaktan olur o yüzden girmemenizi öneririm
meltewsu Rabia-93 hamama boş giden dolu çıkar, dolu giden boş çıkar derler. Tüm kanalları kasları gevsettigi için hamile kalmayı da kolaylaştırıyor o yüzden boş giden dolu çıkar demişler. Sıcak zaten doğumu da kolaylaştıran bir etken
bisbis Rabia-93 tabiki termale girme sıcaktan zatn tansıyonu düşüyor ınsanın bı bas falan dönüyor ufaktan .