Fraublt-31111 Kızlar adetime 4 gün kaldı belirti yok ama göğüsümde sancı var bugün beyaz akıntım vardı gebelik belirtileri ne zaman başlıyor test yapmak istemiyorum eşim umutlu bu ay için inşallah vardır
Semamtr Fraublt-31111 ben hiç bir belirti yaşamamıştım. Adetime 4 gün kala erken gebelik testinde öğrendim
Kubratntklu Fraublt-31111 adetime 6 gün vardı göğüs ağrım vardı yataktan kalkınca özellikle sabahları çok acı ile uyanıyordum normalde adet öncesi vs bunu yaşayan olurmuş bende hiç göğüs hassasiyeti olmazdı adet öncesi öyle anlamıştım test yapmıştım
Fraublt-31111 Kubratntklu Bende ayırt edemiyorum gerçekten alt karnım ağrıyor şuan sağ göğüsümde sancı var yani hissediyorum
Kubratntklu Fraublt-31111 bende ilk aylar adet sancısı gibi sancılar çektim adetime 2 gün vardı kahverengi akıntım oldu ben yine kimyasal oldu kesin demiştim sonra düşük önleyici başlatıldı