Hanımlar merhaba ben şuan 31 haftalık hamileyim. Yaklaşık 1 aydır her kontrole gittiğimde suyumun fazla olduğunu söylüyolar. Şeker yüklemesi yapılacaktı sonra kendi doktorum izne çıktığı için farklı doktora gittim. O da önce ultrasona gir bakalım felan dedi o da suyun fazla dedi. Ama kimse ne ilaç veriyor ne ilgileniyor yani anlayamıyorum. Çocukta birşey olurmu yani ne yapacağımı şaşırdım. Bi bilgisi olan varmı