Hamileliğimin başında aldım, bebişim 8 aylık oldu hala kurumadı mendiller ama bebeğimde kullanmadım açıkçası. Pamuk su kullanmanızı öneririm yine de lazım oluyor. Prima almıştım ben ama bir kez kullanayım dedim pişik yaptı. Sleepy de almıştım hala bitmediler. Temizlikte, ellerini silmekte, oyuncaklarını kitaplarını falan silmekte kullanıyorum.