Merhaba herkese ben 27 eylülde düşük yaptım 5 haftalıktı tüp bebekti. 13 kasımda doğal yolla gebe kaldığımı öğrendim 15 kasımda gittim karından usg ile 5+4 haftalık kese 11mm denildi bebek için erken bir hafta sonra gel dedi gittim 6+4 te yine karından usg ile kese 17 mm denildi yine yolk saç ve bebek yoktu bir hafta daha bekleyelim denildi 2 Aralık başka doktora gittim vajinal usg ile 5+6 haftalık kese 17 mm bebek ve yolk yine yoktu bekleyelim denildi tüp bebek sonrası hemen gebe kaldıgım için sat yok yumurtlama ne zaman belli değil pcos var hiç düzenli reglim olmadı acaba geç döllememidir bu durumu yaşayan var mı ?