Kızlar öncelikle çatı muayenesi sanıldığı gibi acılı bir şey değilmiş bunu tecrübe etmiş oldum,doktorun iki parmakla muayenesi ilişki esnasındaki durumla benzer,kendinizi kasmazsanız 30 saniyelik bir şey.Ben 39+5 im bugün sabah uyandığımdan beri kahverengi lekelenmem oluyordu zaten muayenem var doktora söylerim diye bekledim,çatı muayenesinde doktor buna nişan diyemem devamında kanama olursa nişan diye sayılır dedi,1 cm açıklık ve rahimde yumuşama var dedi,evin yakınsa eve göndericem 3-4 saat sonra tekrar gel doğumhane katına çıkın ve ebeler nst çeksin ve tekrar bir vajinal muayene yapılsın bakalım açılma olmuş mu dedi,eve gittiğinde eğer kanaman olursa hemen gel dedi,bu arada suni sancı verip yatış vermek istemiyorum çünkü açıklığın parmak ucu kadar ve hiç sancım olmadığı için suni sancı ilerleme katetmeyebilir sezeryana dönebilir o yüzden kendiliğinden gelmesini brkleyelim dedi,benim istediğim de zaten normal doğum olduğu için beklemedeyiz kahverengi akıntım hala var,1 saat sonra gidicez bakalım neler olucak heyecanlıyım 🥲 Bu arada şunu da söyledi kendiliğinden gelmesini beklersek en geç 3 güne gelebilir çünkü lekelenmen var bu kanamaya da dönüşebilir 🤲🏻