Ayserum Kızlar merhaba benim çok vajinal akıntım var fakat bugün doktora gittim emin olmak için amnisure yaptı açıklığa baktı çok şükür açıklık ve su gelişi yok. Fakat ben su gelişini anlamam diye korkuyorum. Birden gelse anlaşılır da sızıntı gelirse nasıl anlarım bilen yardımcı olabilir mi?
12betul Ayserum iki şekilde de anlarsın canım sızıntı da olsa birden de aksa idrar dan çok farklı çok şeffaf ve kendi kendine akıyor tutma ihtimalin bile olmuyor . Tabi çok nadir idrarla az az gelip biten azalan var ama son haftalarda isen zaten haftalık takip oluyor içini ferah tut
Sdefbyrakc Ayserum valla korkutmak istemem ama ilk doğumum suyumun azalmasıyla acil olmuştu suyum gelmiş az az ben anlamamıştım nst ve ultrasonda doktorum bakıp yatış vermişti bazen olabiliyor iki günde bir gidiyordum hastaneye iki gün içinde azalma olmuştu 36+4 te doğumum oldu bebeğin hareketlerini takip et suyu azaldığında hareket azlığı oluyormuş
Musilk-1 Ayserum herkezde su patlamaz gelmez benim ilkinde ebe dogumdan önce patlattı ikincide karnım iyice gerilmidti ve asaga inmisti doğuma gideceğimi anladim hiç sancım yoktu bir güzel hazırlandım akşam 11de kızımı uyuturken az az gelmeye başladı anlıyorsun zaten sonra hastaneye gittim eğer aşırı gerginlik varsa karnında aşağıya indiyse bunuda takip edebilirsin
Ayserum 12betul ben de vajinal akıntı var ve şeffaf ve külodum baya ıslak oluyor bazen o yüzden tedirgin oluyorum
12betul Ayserum ben de 34+3 üm canım aynı haftadayız . Bende aynı şekilde ıslaklık oluyor bugün gittim idrar ve kan verdim . Enfeksiyon çıktı . Haliyle bebekte aşşağıda şimdi idrar torbasına baskı yapıyor gayet normal bence .
Ayserum 12betul bende mantar var yani o yaparmış da ama normalde nasıl anlayacağım onu bilemiyorum ilk gebeliğim ve bugün doktor bile su olup olmadığına test yapmadan emin olamadı ama ben her seferinde test mi yaptırcam böyle🤣
Ayserum Sdefbyrakc bugün gittim amnisure yaptırdım negatif çıktı akıntım çokmuş peki hiç mi anlamadınız suyunuzun geldiğini hani hareketten başka belirti yok muydu
Sdefbyrakc Ayserum hiç anlamadım ben idrarla gelmiş olabilir demişti doktorum bebeğim de sadece hıçkırıyordu hareket yoktu bende çok korkmuştum bişey oldu diye ama Allah’a şükür sağ salim aldık kucağımıza
Sdefbyrakc Ayserum benim de akıntım çoktu enfeksiyon flan olmuştum çamaşırıma da geldiyse muhtemelen akıntı sanmışımdır 3 yıl oldu pek hatırlamıyorum da o yüzden
ikibaloglanannesi Anlıyorsunuz. Benim suyum bildiğiniz aktı anlamayacak gibi değildi. Tutamıyorsunuz.
bthn_slm Çevremde sızıntı şeklinde akıntısı olan olmamıştı oyüzden onu bilemiyorum ama benim ilk doğumumda gece uyurken suyum gelmeye başlamıştı kendi ıslaklığıma uyandım yani anlaşılmayacak gibi değildi , her zaman içini ferah tut iyisini düşün
Ayserum bthn_slm içimi ferah tutmaya çalışıyorum ama doktor bile bugün akıntıya görüp amnisure yapmaya karar verince biraz korktum