Elvn 2 haftadir filan iciyorum nerdeyse hergun o yuzden cok sikayet etmedim bu aralar 😊 demek ki faydasi var 😊
Siz yinede doktora soyleyin belki takiviye almaniz gerekebilir .
Ben multi vitamin iciyorum galiba onun icinde vardi oyuzden ekstra icmedim baska bisey