Arzu1616 Kızlar 7 haftalık hamileyim sürekli midem bulanıyor karnım ağrıyor bugün doktor bu ilacı yazdı bunu hiç duymamıştım kullanıp memnun kalan var mı ya da Bundan daha iyisi olan
Deryakaya1802 Arzu1616 ben kullandım gerçekten çok iyi geldi 6 haftadan başladım 14e kadar kullandım akşamdan içiyordum bi tane. Gece bulantım başlıyordu çünkü sabah devam ediyodu, çok iyi gelmişti
Ahra Arzu1616 prilam kullanmıştım hiç işe yaramamıştı prizin daha yenisi ve iyisi çok iyi geldi prizin sayesinde yemek yemeye başlamıştım çok uzun süre kullandım
FtmaGlr Arzu1616 Doktorum bana da vermişti, düzenli kullanmıyorum, kullansam da kullanmasam da sabahları safra çıkarıyorum 🥹🤮
Sema_3858 Ben de prillam kullandım geçmedi bulantım 5.ayda doktorum artık prizin verdi bı kaç kez kullandım ve şu an çok şükür elhamdülillah bugünlere diyim bulantım Yok geçti belki ilaç sayesinde belkide artık geçme vakti gelmişti 🤗🤗
Mrv342 Geceleri 2 tane olmak üzere halen kullanıyorum 16 haftadayım doktor kullanmaktan çekinme vitamin gibi düşün iç kendini yorma dedi
Meryem_kbskl Mrv342 merhaba bana daa doktorumm yatmadan 2 tane içneni söyledi korktum açıksası birşey olursaa diyee skntı olmuyorr dimi