Canım zamanında 20 kilo verdim tabu şuan hamileyim hepsi ve daha fazlası benimle :) artık bebekten sonra tekrar baslicam bol su içmiştim kalori saymadım çünkü ne yaktığını bilmiyodum evde zumba leslie yaptım hatta bazen sıkılıp roman oynuyorum halay çekerek terlemeye calisiyodum :) sadece erken kalktım kahvaltı yaptım ara öğünlerin oldu akşam da ekmeksiz az az yedim kendime özel tabak yaptım hep ortadan hiç yemedim tekrar zayıflama dönemimde bunları yapicam zaten emziriyosun kalori illa gidicek diye düşünüyorum yalnızca kaçamak yaparken yedigimin kalorisine baktım değer mi o kaloriye diye vicdanima göre yedim ya da yemedim 😂