Umudayolculuk0101 Merhabalar atipisiz hiperplazi tedavisi gördüm. Biyopsi yapıldı sonuçta düzensiz proliferatif endometrium yazıyor. Daha önce atipisiz hiperplazi yazıyordu. Şimdi düzelmiş mi demek acaba bu? Bilgisi olan var mıdır