gezentianne Aynur4564 Fark açılırsa şekerden şüphelenirler onun dısında sorun olmaz. Son aylarda haftasına uyuyor genelde
49411995 Aynur4564 hayır benim 7 haftalıkken 3 gün önde idi 10 haftalık şuan ama 11 haftalık gözüküyor ilk bebeğimde de bebek büyüyen kadar iki hafta önden gidiyordu
Damlasu27 Aynur4564 yk canm sn icini ferah tutt bnmkinde 10önde diyodu hp doktrm 39haftlk dogum yptim 2700gr dogdu oglun yani yanilma yapayi olabiliyo
minikbebegim06 Aynur4564 yatış verdilrrse neden gitmeyip bebeğinizi ve kendinizi riske atıyorsunuz demekki gerekli görmüşler ki yatış veriyorlar
minikbebegim06 Aynur4564 korkmayın hastanede her türlü şeye müdahale daha kolay olur ama neden yatış verdiler 1 hafta önde diye benimde 2 haftaya yakın önde ama normal görülüyor gebelik şekeri yok bebeğin suyu iyi
Anneccikk_03 Aynur4564 tam olarak neden hastaneye yattınız? Doktorunuz bişey söylemedi mi? Benim bebeğim de bir hafta ilerde, ve sağlıklı doktorum yatış ta vermedi herşey yolunda dedi, sizin tam olarak neyiniz var acaba?
DryStr @Aynur4564 benim ilk gebeliğimde kızımda 2 hafta öndeydi şimdi 2. Gebeliğim oğlumda 2 hafta önde gidiyor sizi neden 1 hafta önden diye yatış verdi ki yani yanlış mı anladım yoksa başka rahatsızlığınız mı var
poyrazmom_ Aynur4564 canım benimki 2 hafta ileride kaç aydır ama bi sorun olsa doktor söylerdi sorun yapılıcak bir şey yok bence