portakalsekeri2 Herkese merhaba 37+2 haftalık hamileyim. İki haftadır kontrollerde tansiyon yüksek çıkıyor. Dengelemek için ne yapabilirim? 13/9 çıkıyor sınırda diyor doktor. Bebeğe zararı nedir?