Kızlar merhaba 2. Bebeğe hamileyim bugün 17 haftalık olduk cinsiyetini öğrendik 2. Kez kız annesi olucam inşallah hep iki kızım olsun istemiştim. Rabbim çok şükür gönlüme göre verdi. İlk kızımın adı Asya. İkinci için isim önerilerine açığım. Uyumlu olması şart değil olursa da fena olmaz. Bildiğiniz beğendiğiniz güzel isimleri yazın lütfen 🙏🩷