Belgin227 Merhaba kızlar bende anlatmak istiyorum ilk tecrübemi😊 14.03.2017 tarihinde normal Doğum ile geldi oğlum. Özeldeki doktorum normal Doğum yaptırmadığı için devlet hastanesinde doğurdum. 2 gece hastanede yattım ilgi alaka berbattı. Gece saat 10'da bel ağrısı hissettim şiddetlenince eşim ile hastaneye gittim 3cm açık olduğu için devlet hastanesi yatışımı yaptı sabah 9'a kadar yürüyüşler yaptım ve 5cm oldu. Sabah gelen dr. Açılmayı kontrol etti ve 5cm olmuş verin suni sancıyı dedi ve bittiğim andır serumu kolumu taktılar. Doğana kadar düz duvara tırmandım bitsin bu acı diyerek kıvrandım yürüyüşlere devam. Tekrar kontrol 8cm geç Doğum sandalyesine 2. Ikınmayla saat 11.30 38+5 te geldi oğlum🙏🏻 Tabi ki de çatala oturduğum gibi ebe makası attı. Sonrası dikiş süresi oğlumu temizlediler. 3.830 gram doğdu 🙈 Dikişlerim 1 ayda falan eridi. Eşim sağolsun dr reçetesini çalışma evraklarımın arasına koymuştu ve bana yazılan parol ve antibiyotiği bile kullanamadan geçirmiştim dikişleri. Şimdi ikinci bebeğim geliyor. 15. Haftadayım cinsiyetini haftaya öğreneceğim. Özel hastaneye gideceğim kesin ama normal mi yaparım bebeğin kilosuna göre karar vereceğim. Bu kez de özele gidiyorum ama normal Doğum yaptıran bir Dr. 😊
Sibelsncar Pellini oluyo ama çabalamadan atmış ebe ah o ebeler hep devletler aynı insan yerine koymuyorlar ki