Mmmx-ray 4gün önce mecburen spinal Sezeryan oldum yaklaşık 30 saat aç kalmıştım suni sancı aldım Sezeryan olabilir diye felan. Neyse sütüm ilk gün geldi ama meme ucu yok çocuk aç zar zor emmeye çalıştı ikinci gün emmeyi kavradı ama acıtıyor tabi eme eme göğüs ucu çıktı zaten sütte var ama acıyo ucunu emerken çok acıtıyor kan oturmuş yarına yara olur dedi herkes . Olmaz dedim ki Doğumdan önceden beri göğüslerime kullanıyordum SilverNurse kapağı. Kullandım o gece diğer göğsümü emzirdim ve sabaha bişey Yok kullanıyorum oğlum asıla asıla emiyor hep kan oturuyo ama yara olmadı geçiyor hemen . Yerli olduğu için bunu tercih etmiştim fiyatı uygundu diğerlerinde aynı etki vardır tavsiye ederim ☺️☺️☺️🥳🥳😊🧿🧿🧿🧿❤️
Bskrt tuubiy ben de aynı şekilde oldm sezaryen sonrası, hastanede hemen sipariş verdm ertesi gün geldi hayatımı kurtardı Gereksiz diye almamıştm ama şuan gözüm gibi bakıyorum 😅
NurDemir Ay canım çok sevindim valla ben de 37 haftalık hamileyim silvernurse aldım günde birkaç saat takmaya başladım.inşallah bana da iyi gelir canım ,iyi ki yazdın teşekkür ederim 💕🌺