Bibebek_2kedi evet kız 🥰🤭 hatta ilk üç ay tatlıdan aşırı tiksindim 2 şekerli çay bol şekerli kahve içen ben şekersiz içiyordum o dönem aşırı midemi bulandırıyordu ağzımdan çıkmıyordu o tatlı tat☺️ ama şuan 24 haftalığız gel gör ki sürekli çikolatalar tatlılar istiyorum fakat mide yanmasından yiyemiyorum 🥹