Anneavukat Merhaba, sezaryen doğum sonrası rahmimde kan pıhtılaşması oldu. Pıhtıyı atabilmem için adet olayım diye dr Duphaston ilacı verdi. Bu ilacı bu sebeple kullanan var mıdır ? Adet söktürüyor mu gerçekten ?
seyma0661 Anneavukat bende hamile olduğumu bilmeden doktor adet olmam için vermişti 3 gün filan kullandım sonra hamile olduğunu öğrenince bıraktım. Forumda çok okudum iyi ilaç olduğunu adet söktürdüğünü söylüyorlardı