muhendisaenne ben o iç sıkıntısıyla iş yerinde kaç kişiyi dövmek istedim, normalde sakinimdir🤭 ama özellikle is yerindeki herkesi evire cevire dövmek istiyordum hep catik kaş geziyordum moraller sifirdi 😄 eve gelincede tükeniyordum uyumaya ancak mecalim kalıyordu… Ne zaman gecti is yerinden cikinca gecti benim 💃🏻💃🏻🎈🎈 15hafta felan olmustuk isten ciktim… O ciktigim ilk gün ben hamile degil gibi hissediyordummm… ortam degismek rutinden ayrilmak iyi gelir diye dusunuyorum kendimden yola cikarak kendinize yuk ettigini seylerden kurtulmak rahatlatiyor bende oyle olmustu…