Gami98 Ben 12. Haftamda hafif bi kanama yaşamıştım sebep söylememişti doktorum sadece eşimle kan uyuşmazlığımız vardı onun iğnesini yapmıştı,progestanın iğnesini yapıp ilacını yazmıştı ağızdan kullanıyordum.15. Haftamda progedtan kullanmama rağmen yine kanamam oldu bu sefer daha şifdetliydi ve hafif pıhtılıydı doktora gittiğimde plasenta alt segmente uzanıyor dedi progestanı günde 1 kullanıyordum 2’ye çıkardı.Kendimi yorunca olmuştu o kanamam.Doktorumda kendini yorma,uzan,ev işi yapma,ayakta cok durma dedi ve ilişkiyi yasakladı.Bazen içimde yine korku oluyor acaba kanamam olur mu diye ama bebeğim sağlıklı olsun gerisi önemli değil.Şuanda kendimi çok yormamaya dikkat ediyorum canım.Sende ev işi falan yapma boşver yat dinlen.Kendini korkutma,bebeklerimiz sağlıklı olsun gerisi önemli değil♥️