Arkadaşlar merhaba ben de sona geldim.Bugün çatı muayenem vardı doktorum kemiklere bile ulaşamadığını söyledi ya çok dar ya kastın dedi ama kasmamıştım demekki dar dedim devlet hastanesinde bir doktor da aynısını söylemişti bana gelsen ben de sezaryen yaparım diye.Perşembe günü nasipse kızımla kavuşuyorum neler yapmalıyım çok karmaşığım korkuyorum,heyecanlıyım var mı önerileriniz nasıl daha rahat toparlarım 🥹