38+1 deyim bugün ruh halim de iyi değil enerjim de çok düşük lavaboya gidiyorum sık sık iştahım yok dün gece yatakta dönerken belimi acıttım hala da ağrıyor uzanınca geçiyor sadece otururken tam kalçamım üstüne oturunca çatı ağrısı hissediyorum haricinde de bir haftadır miğdem bulanıyor hafif orta derecede yani kızlar ne diyorsunuz ilk gebelik benim kasılma falan diyor herkes yani o nasıl birşey bilmiyorum ki yaşadım mı yaşamadım mı anlayayım