Hcrak Ayy ne güzel haber bende haftaya görürüm duyarım inşallah yaaa benimde 6 haftalık kese vardı bebek yoktu senin böyle 7 haftalikda bebeği görüp kalp atışını duyduğunu görünce çok mutlu oldum Umut oldu bana da inşallah bende görürüm duyarım inşallah yaaa amin amin 🤲🏻🤲🏻