fndd Şu an gribim ıhlamur gibi bitki çayları içebilir miyim doktorlarınız izin verdimi benim doktorum sağolsun çok çok yoğun ve özgüven patlaması yaşadığı için mesajlarıma cevap verme tenezzülünde bulunmuyor ve iyileşemedim bi türlü iyice kötü oluyorum
Guzelanne56 fndd ıhlamur kusburnu ıkı gebelıgımde de başından sonuna kadar serbesttı içtim rısklı gebelık olmasına rağmen günde 1 kupa hakkım vardı
Baby_B fndd kaynamis suya,bal limon atip icin Zencefili riskiniz yoksa cok az koyabilirsiniz Ayni sekilde ilik süt,bal zencefilde cok iyi oluyor
Beyzadrs Ben de biraz taze zencefil, limon ve karabiber kaynatıyorum sonra biraz bal ekliyorum o da iyi geldi. Doktorum ıhlamurun içebilirsin demişti ama bem kendimi bir bardak ile sınırlandırıyorum hep
fndd Baby_B düşük tehlikem var içmeyim mi o zaman ya doktorumda cevap vermiyor ki kaldım böyle sadece meyve ve ballı süt içiyorum
Baby_B fndd dusuk riskiniz varsa zencefil tüketmeyin tabi ki Zencefil olmadan bal limon ilik su tüketin faydali olur🥰 İlk trimesterdaysaniz ihlamuru benim doktorum tavsiye etmiyordu riskim olmadigi halde Umarim doktorunuz size döner