Adet gecikmemin 5.günü çift çizgi gördüm. Yumurtlamadan 13.gün sonra idi. Kan verdim 15,65 çıktı. Bir gün sonra tekrar verdim 23,67 idi.
Daha sonra sırasıyla
2 Aralık: 52
4 Aralık: 80
6 Aralık: 118 oldu. Bunları devlette verdim. Sonra özele doktoruma gittim.
7 Aralık: 195 beta ve 10 progesteron çıktı. Doktorum betaya takılmadı. Rahim kalınlığına bakarak normal bir gebelik olduğunu söyledi. Haftaya kese için çağırdı ama dış gebelik ihtimalinden de bahsetti.
Bu şekilde olup sağlıklı ilerleyen var mı? 7 Aralıkta ki beta sonucumdan sonra ben açıkçası umutlandım. 24 saat olmadan %65 arttı çünkü.
Bir de 2 gündür kahverengi lekelenmem oluyor. Doktorum kese yerleşirken olabilir normal dedi. Progeston yazdı, sabah akşam onu kullanıyorum.
Yorumunuzu bekliyorum 🌸