Rungan Haftasonlarını saymakla aynı şey değil hocam izin de gün sayısı üzerinden değil hafta sayısı üzerinden hesaplanıyor zaten. Yönetmelikte özellikle “fiilen çalıştığı süreler” ibaresi var.
Umarım ekleniyordur 2 hafta ciddi bir kayıp. Benim de doğum iznimin içine denk geliyor sömestr, ordan kaybım var.