blackmail merhaba arkadaslar feci burun ve geniz akintim var ilac almak istemiyorum nasil atlatirim bnm gibi ayni durumda olan var mi?
Heyva blackmail once duş al kendine sıcak biseyler yap ic yataga gir bir guzel terle terledikten sonra tekrar dusa gir ve kendini sicak tut
ybulut blackmail. Canim ayni durrumu bende yasadim. Doktorum nane limon ve ihlamur icebilirsin dedi 2 gun ust uste ictim su an duzeldim gibi ama ambalajli hazircay deilde Taze kaynatin posetlilerde kimsyasal oluyormus
Alinmavi blackmail bol sarimsakli sirkeli yada limonlu kelle paca corbasi veya tavuk suyu corbasi icin. Limonlu zencefilli bal yiyin. Gunde 1 fincani gecmeden limonlu ihlamur icin. Gece yatmadan pekmez yiyin. Direncinizi artiran yiyecekler yiyin. Sicak icecekler sonrasinda terlerseniz uzerinizi degisin ve ilik duş yapin. Bol sivi ile ve istirahatle atabilirsiniz. Baska yolu yok.
Aysenaz Valla bende gebe olduğumu 4. Haftada öğrendim ozaman bi hasta oldum hala hastayım 6+6 olduk düşün ne yaptıysam geçmedi
HlyaracGzel Ben de öyleyim 2 gündür ev de yatıyorum. Yediğim içtiğim hiç bir şey fayda etmiyor. Sanırım iyileşmenin tek yolu dinlenmek.
Aysenaz Nane limon zararlı olur diye korkuyodm ama şimdi hemen yapicam en azindan migdemi rahatlatır kusma bulantı yok ama bende miğde fıtığı olduğu için yediklerim sanki boğazımda ve şişkinlik ve gaz yapiyor
ybulut Aysenaz dogrudur canim bende tuo bebek ile 12 haftalik hamileyim. Dusuk riskim hala mevcut doktorum gonul rahatligi ile ic dedi ictim cokta iyi geldi. Evet bulantiyada iyi geliyor mideyi dinlendiriyor.
iremb Geçen hafta bende ağır bi şekilde yakalandım öksürük de vardı Her gün bi adet turbu oyup içine bi yemek kaşığı bal koydum sonra akan suyu gün içerisinde ara ara tükettim ara sıra çok küçük bi parça zencefilde attım içine çok iyi geldi