Merhaba. Rahimde yapışıklık için ameliyat oldum geçen ay açıldı dediler normal adetimden 2 gün önce adet oldum ama çok az lekelenme var sadece(dün adet oldum bugün 2.gün yani).yapışıklık öncesi ilk 3 gün sadece leke sonrasında normal kanama şeklinde olurdu adetim ama yapışıklık varken 6 gün boyunca aktif kanama oluyordu. Şimdi bu eski döngüme döndüğüm anlamına mı gelir yoksa Allah korusun tekrar yapışıklık olduğunu mu gösterir? Doktor korunmayı bırakabilirsin adet sonrası demişti ama durum böyle olunca korktum şimdi