Kris
E bebekte var şuan fiyatları benim aldığıma göre uçuk. Ben indirimden almıştım geçtiğimiz günlerde. Şubat ayında tekrar ebebek indirimleri oluyormuş öyle duydum ama kaça düşer bilmiyorum şuan 2000 lira. Kalite olarak Mamas Papas ayarında ama o gereksiz pahalı. diğer arabalara görede çok fonksiyonel.