Busra333 böyle şeyleri çok kafaya takmayın 1 ay önce gittiğimde bebegin baş bolgesi 10 gün geriden geliyor demisledi. 28+4 haftalıkken yani geçen hafta pazartesi günü baş bolgesi 10 gün önde gidiyo sende şeker olabilir dediler gözümü korkutup şeker yüklemesi yaptırdılar şeker de çıkmadı. Yani demem o ki 1-2 hafta önden yada geriden gitmesi çok da önemli değil