Kızlar 12 haftalik gebeyim özellikle son 1 haftadır sinirden kuduruyorum herkesten herseyden nefret ediyorum sebebi de yok yani eşim üstüme titriyor ama ben ona bile tahammül edemiyorum bugün kedime sinirlenip elimi masaya vurdum şişti elim bebeğe zarar verir bu öfke yani nasıl engel olucam ben ya çok şaşırıyorum