Senaasyaali merhaba. 27+2 haftalığız biz de. Zaten doktorlar 27-28 haftalarda hatta 25 haftadan sonra yalancı kasılmaların başlaya bileceğini, bu kasılmaların bedenimizi doğuma hazırladığını, zararlı değil faydalı olduğunu söylüyorlar. Bende önceki gibi ağrılı ve fazla olmayan kasılmalar oluyor günde 1-2 kez. Ama sizin haftalarınızda fazla ve ağrılı oluyordu. Doktor düzensiz olduğu için takmadı normal demişdi. 5-10 dakikada bir gelirse düzenli olursa o zaman korkmalıyız demişdi. Ama hiç düzenli gelmedi ve şu an azaldı, gayet iyiyiz. Bence sizde de ultrasonda açıklık falan yoksa cervix normalse korkmayın, büyük ihtimal sizde de normal durumdur.