superstar_00 Ftmadegrmenci 32 yaş büyük değil ki bende de oluyordu o şikayetler doktoruma sordum hiç demedi yaşla alakalı diye gayet normal dedi.
Aysenur_0046 Ftmadegrmenci yok canm ya ben ilk kızımda rahattım ama bunda bende senin gbi oluyorum bide ben de kaygı bozukluğu oldu hemen korkuyorum panik yapıyorum yaşım 25 digim yani
Elis27 Ftmadegrmenci taş ilerledikce gebeliğin zor olduğunu söylüyorlar ama belirtiler ağrılar şikayetler şayet normal bazı kişiler kolay geçirirken bazıları zor geciriyor her vücut bünye aynı değildir.
Ebrugunesss Ftmadegrmenci o zman gebelik kaynaklı değildir çünkü benimde çok başım ağrır dı gebelikten önce de bazen yine ağrıyor herkes doktora sor falan diyo ama ben vücudunu biliyorum sonuçta daha önce de yaşadığım için