Kızlar merhaba 39+1im bilkentte takipliyim. Bebeğin karın çevresi geniş sezeryan ihtimali var dedi doktor ama başka bir şey demedi. Yarın kontrolüm var. Bu durumda normal sancıyı mı bekletir sezeryan için gün verir mi? Hastane evime uzak otobüsle gidip geliyorum ve çok yoruldum 2 saat gel 2 saat git. Sezeryan olcaksa hemen gün versin istiyorum🥺