civcivim__ Devlet hastanesi , şehir hastanesi ya da üniversite hastanesiyse eğer en az 36. Haftaya kadar sizi bekletiyor doğurtuyor sonra gönderiyor . Bende 29. Haftadan 34. Haftaya kadar yattım sonra suyum geldi artık daha da bekletiyorlardı imza verip çıkıp kendi doktoruma gidip doğurdum . Allah yardımcınız olsun , hastane de yatış süreci zor yaşayan bilir