mrsyildizmom 11+3 haftalık henüz :) 1 oğlum var neden bilmiyorum fakat hamile olduğumu öğrendiğim ilk günden itibaren erkek hissediyorum, kız olursa tabi ki iyi olur bizim için 😍 sağlıkla gelsin tüm bebekler 🌸
elifeflinmom mrsyildizmom https://mutluresim.com/image/IMG-20241209-141352.1Rqqbq. Haftamız aynıymış benim bebişin cinsiyeti ne acaba♥️
FGS  @lili19 bizede bakabilir misiniz rica etsem
mrsyildizmom elifeflinmom henüz cinsiyeti belli değil fakat ben erkek hissediyorum, 1 oğlum var onda yaşadığım belirtilerin aynılarını yaşıyorum tekrardan. Ama kız istiyoruz biz 😊 bakalım nasip, sağlıkla gelsinler 🌸