Bussrra Haftada cinsiyet öğrenmek için doktora gittim. Bacak arasında kordon var tam gözükmüyor dedi. Ama 3 çizgi var kız büyük ihtimalle dedi. 2 yaşında bi kızım var . Bunun öncelikle sağlıklı olmasını ama erkek olmasını istiyordum. Sizce değişir mi?
Boncuk-09 Bussrra 3 çizgiyi gördüyse kız olma ihtimali yüksek 😍 bende şuan aynı durumdayım ayrıntılı ultrasonu bekliyorum inşallah bir de erkek evladımız olur sağlıklı olması en önemlisi tabi 🙏❤️
Elis27 Bussrra bacak arasında kordon varsa çokta cinsiyete güvenmeyin öyle yanilmalar olan kişiler oluyor bir kaç kiside öyle okumuştum
Bussrra Evet sizinki çok net erkek olduğu belli. Bizim o bölgede kordon vardı,sonradan ellerini de oraya soktu bebek. Tam göremiyorum ama 3 çizgi var gibi dedi