Sedef_sonmez1 çok aşırı abartı mükemmeliyetçi garip yorumlar okudum.nasıl bir anne olduğunuz bilmeden linç yorumları çok ilginç bu platformda linçlemek moda sanırım 🤔 yollar önce 1,5 yaşındaki yeğenimle oynarken zıplıyorduk beraber bileği çıkmıştı yerinden 😥 çocukların kemikleri çok çok hassas bizim gibi değiller,eminim sizinki de öyle birseydir.Doktora gelince tam bir pislikmiş an yapabileceğiniz konusu da da pek bir fikrim yok.Öyle bir durum var ki insanlar arasında,artık Ahlaksızlık düşüncesizlik saygısızlık had safhada.kimi kime nereye şikayet edeceksin bilmiyorum.Cimer’yazmanızı öneririm ama başka çocuklara da öyle yapmasın o pislik…
Umarım kızınız bşr an önce iyi olur 🌸🙏