Gkce_93 Herkese merhaba, umarım herkesin hamileliği güzel geçiyordur ve hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız bebelerimizi🌸 Ben şu an 30 haftalık hamileliğim ve bebek arabası arıyoruz, marka önerisi olan varsa lütfen yazsın💝
Merve-metin Gkce_93 travel sistemler çok ağır oluyor bende 2 gün sonra 30 haftalık oluyorum dün prego smart fold aldım kabin boy bebek arabası tek elle kapanıyor kapandığında çok az yer kaplıyor
Minikfasulyem_1 Gkce_93 merhaba bende kararsızlıklarım sonucu kraft kenya i size modelini aldım tek elle katlanıyor ve evet kabin boylara göre daha ağır bir araba ama çok kaliteli çok hafif arabalarda bana güven vermiyor bebeğimin rahatlığı benim için daha önemli tavsiye ederim
Gizemnur1111 Gkce_93 elele kabin boy aldım katlanınca gerçekten çok küçük oluyor kullanışlı sağlam ben memnunum
ilaymom Uzun ömürlü olmasını istedim ben e bebek ten almıştım joie Extoura Travel Sistem, diğer modeller daha doğrusu travel sistemler cok kullanışsız arabaya bile zor sığıyor diye tercih etmedim, ama burda en çok duyduğum marka kanz, kraft ,yoyo, prego
Minikfasulyem_1 Gkce_93 bagi neoların koltuk kısmı biraz darmış araştırmalarım sonucunda bunu öğrendim ama kaliteli bir araba
Minikfasulyem_1 Gkce_93 pusetle birlikte geldi indirimlerden aldım 17.650 gibi bir fiyatı vardı şuan daha yüksek sanırım
SALEM Prego aria plus aldım öneririm kabin boy oldukça hafif tam yatar var yani yenidoğan uyumlu puset de takılıyor tek elle açılıp kapanabiliyor. İsleleti de sağlamdır diye düşünüyorum prego bilindik iyi bi marka
Merhabadunya Gkce_93 merhaba biz Kraft expo modeli tercih ettik bütçenize uyuyorsa bakın kabin travel diye geçiyor ister pusetli ister pusetsiz alabilirsiniz kutu içerisinden puset aparatı çıkıyor tek aldığınız da da ben ayrı ayrı aldım 2.500 ₺ daha uyguna geldi set halinden