7 aylık hamileyim 12 aylık bir oğlum var, değişikliğe enerjiye ihtiyacım var çok sık saç rengi değiştiren biri olarak uzuuun zamandır yapamadım çocuklar vs derken eski resimlerime bakıp ağlayasım geliyor zayıflığım saçlarım giyimim, en azından saçlarımı boyayayıp biraz enerji toplayasım geliyor. İlk 3 ay özellikle kokudan vs dolayı zararlı olduğunu biliyorum varmı bu aylarda saç boyayan şuan boyasam bir zararı olurmu acaba gerçekten insan değişikliği çok istiyor