33+1den sesleniyorum nasıl gidiyor sizin serüveniniz , cuma gunu kontrolümüz var bakalim kac kilo olmuşuz , en son gittigimizde bebiş ters duruyordu ayaklar asagida kafa yukarida halada oyle sanirim cunku hareketlerini alt tarafta hissediyorum ayakları hep orada , döner mi dönmez mi bilmiyoruz artik , hayirlisi nasil gelmek isterse kabulumdür 😚 cabuk yorulmam disinda pek sikayetim yok cok sukur 🤲🏼 sizler nasilsiniz ? Bu haftalardan sonra döner mi sizce ?