Canankalp irem27 9+2 olduk geçen hafta gittim geç döllenme olduğunu söyledi bu cuma tekrar randevum var bakalım ne olacak
Esra11_10 irem27 yarın 10 hafta olucaz bütün enerjimi halimi almış gibi biri sürekli de bulantı bulantı hayattan bezdim bazen içten içe sinirleniyorum ama inşallah günah değildir yani ne bileyim hayat burnumdan geldi resmen ama yinede bebeğimin olması beni çok mutlu ediyor 🥹♥️
ayseeeemoyku Canankalp kese ve bebek göründü mü geç dölllenme ne oluyor tam olarak acaba bende mi öyleyim merak ettim 6+3 haftalık hamileyim kese var bebek yok acaba geç mi gozukcekki😞
Meryeminannesi20 Normalde 9+6 yım bugün ama geç döllenme 8+3 haftayım sanırım 9uncu hafta olmuş oluyorum 😊🥲
Rkyc7 irem27 irem antepte mi yaşıyorsun doğumu Antep’te yapmayı düşünüyorum hangi doktora gidiyorsun acaba
irem27 Rkyc7 antepliyim ama başka bir ilde yaşıyorum doğumu bulunduğum ilde yapacağım Antep’te yapmayacağım , ama bebeği öğrendiğimde antepteydim Bülent kahramana muayene olmuştum
Sukutuhayal 8+2 geceleri uyuyamıyorum sıkıntılar basıyor. Bacaklarım kollarımda fenalıklar geziniyor.hala kasık ağrılarım var Böyle olan var mı
abbasova14 Bizde 9+2 olduk bugün Dün kanamam oldu doktor iğne verdi yatış verdi 2 hafta sabahta acayip bel ağrısı ile uyandım Aradada kasılmalar oluyor aynı durumu yaşayan var mı Dün bebiş iyidi
ozgeserin abbasova14 bende yaşıyorum canım 10 haftadayım 7 haftadan beri böyleyim geçip gidecek inşallah bu günler. Merak etme bol bol dua et
bsraaydiin Kızlar ben de 9. Haftadayım mide bulantım aşırı derecede. İlaç asla işe yaramıyor. Bir de doktor cinsel ilişki açısından sorun yok dedi ama ben korkuyorum. Böyle bir durum yaşayan var mı
irem27 Esra11_10 bizde pazartesi 11.hafta olucağız benim de bulantılarım çok artık istifa ediyorum her sabah mutlaka sıvı çıkarıyorum doktor ilaç yazdı ama gebelik hastalık değildir sürekli her şeye ilaç kullanmak istemiyorum çok zorlamıyor beni
Esra11_10 irem27 ben de bulantı ilacını içmeyim dedim ama gerçekten baya kötüyüm o ilaç hiç değilse bazen rahat ettiriyor en azından
ozgeserin Canlar sabır edin evlatlarımızı kucağımıza alınca inşallah bunların hepsi geçip gidecek. Ben de 10+4 haftadayım kasıklarımda ağrı lekenmem devam ediyor ilaçlar iğneler insan yoruluyor ama kokusu cennet yavrularımıza kavuşunca geçecek inşallah 🌸🥰