shrnur canım benim 4+6 da 10.2 mm dı. Tabi o zaman gittiğimde de 5+6 dı uygulamaya göre. Tabi benim döngüm uzun olduğu için doktor geç döllenme olabilir demişti. Ama ilerleyen haftalarda yetişir kendi dönemine dedi. Ama seninki 5 haftalığa göre küçük yüksek ihtimalle son adetine göre seninki de geç döllenme diye düşünüyorum korkmanı gerektirecek bir durum yok ama bunda 🥰