Adete yakın yazdım ama aslında düzensiz kızlar, uygulamaya göre regl 3 gün gecikmis gözüküyor. Bu ay ilk kez ovulasyon testi kullandım. 27 28 kasım pikti 29 kasım catlama oldu, hepsini degerlendirdik. Çatlama sonrası tam 4 gün sonra yani 13 ünde 14 gün olacak o zaman gebelik testi yapmayı düşünüyorum. Burda görüyorum adete yakın ovulasyon testiyle gebelik ögrenenleri. Benim 4 günüm kaldı ovulasyon testim bu sekilde cıktı yorumlarmısınız
