Arya1808 Merhaba herkese şuan 30 haftalık hamileyim haftaya hastaneye gitsem doğum iznim yazılır mı 31+3 de falan yoksa 32 olması mı gerekiyor konu hakkında bilgisi olan var mı 🙏🏻
Elfelf475 Arya1808 ben bugün gittiğimde tam 32 de tekrar gelmemi söyledi doktorum, biz 32 de alacağız tam olarak