Kızımda 63 ile hamile kaldım 85 ile doğuma girdim 22 kg aldım 40.çıktıgı gün sadece 7 kg kalmıştı
Şimdi ikinciye hamileyim 30.haftaya girmek üzeriyim 8 kg aldım hemen hemen dikkat ediyorum sınırda gebelik şekeri var o yüzden birden şişiyor kaçırdıgım zaman acaba bunu kaç ile doğururum diye düşünüyorum birde kaç kg gider son doğum yapanlar ne durumdasınız