49411995
Dogrudur. Ben tam ne olduğunu bilmiyordum. Tek sezeryan da biliyordum. Ki sezeryan da zorunlu epidural ekstra ücret sacma geldi. Bence kısmet bazı şeyler kimi devlet hastanesi ve doktor ve görevliler çok ilgili ve iyi ilgileniyor. Kimileri de ok kötü, bunları özelde de yasayan var. Saglıklı dogum yapmayı nasıp etsin inşallah rabbim. Sezeryan sonrası çok agrım oldu mu?