hamcokelek33 Melike1001 bende de aynı 17. Hafta itibariyle başladı. Bir tatlı kaşığı tahin yiyip arkasına bir su bardağı su içiyorum çok iyi geliyor. İlaç içmekten daha az zararlı olduğunu düşünüyorum
Melike1001 Aserpil büyük ihtimalle galba yani zaten bu haftaya girdiğimizde hareketlerini daha net hissetmeye başladım büyüdüğü için olabilir dediğiniz gibi
Melike1001 hamcokelek33 tahin ömrüm boyunca tüketmedim dilimi pütür pütür yapıyor baktırmadım ama galba alerjim var ondan ona cesaret edemem 🙂
hamcokelek33 Melike1001 aaa geçmiş olsun çok dikkat edin öyleyse🥹 o zaman mecburen doktorunuza mide rahatlatıcı şurup yazdırın o da çok işe yaruyor